Projekt logo

Logo jest zwykle pierwszym, co rzuca się w oczy klientom, którzy wykonali zakupy w danym sklepie lub natknęli się na jakąś stronę www. Logo musi być łatwe, proste do zapamiętania, łatwe do odwzorowania na papierze dosłownie bez żadnych zdolności artystycznych. Logo firmy musi być również dopasowane charakterystyką do jej działalności.



Jeżeli firma zajmuje się czymś związanym z naturą, to najlepiej, ażeby było zielone albo żółte. Jeśli zajmuje się sprzedażą produktów luksusowych, warto zastosować złotą lub czarną kolorystykę.
Rozwiązań w zakresie projektowania jest sporo. Projektowanie logo może utworzyć specjalista grafik, niemniej jednak najpierw może się zająć tym cały dział kreatywny, który będzie proponował różnorakie rozwiązania. Następnie grafik jedynie wprowadzi w życie pomysły, jakie powstały w głowach pracowników działu kreatywnego. Bardzo często inne osoby, wręcz niezwiązane bezpośrednio z projektowaniem mają głowę pełną pomysłów i świeże pomysły, które bardzo dobrze sprawdzają się, gdy powstaje kreacja logo. Niewątpliwie warto przygotować sporo logotypów i dać je do akceptacji poszczególnym osobom w firmie. Wówczas to osoby będą mogły wyrazić swoje zdanie na temat logotypu i w razie konieczności wskażą elementy, które są według nich niespójne. To realnie sporo pomaga i warto w tak zaistniałej okoliczności pamiętać o tym, że przygotowanie znaków logo nie powinno nigdy spoczywać na głowie jednej osoby, bo ta osoba może nie posiadać wystarczającej wiedzy, aby wykonać coś, co będzie rzeczywiście unikalne i co zachwyci ludzi. Sporo osób natomiast może wykonać prawdziwą burzę mózgów, która da taki efekt.
Więcej: http://www.evitologo.pl.